کاردانی به کاشناسی و کارشناسی ارشد

دانلود سوالات رایگان کنکور کاردانی به کاشناسی و کارشناسی ارشد

کاردانی به کاشناسی و کارشناسی ارشد

دانلود سوالات رایگان کنکور کاردانی به کاشناسی و کارشناسی ارشد

فروش اینترنتی بلیط والبیال ایران آمریکا لیگ جهانی 29 و 31 خرداد


آدرس سایت بلیط فروشی مسابقه والیبال ایران و آمریکا که در تاریخ 29 و 31 خرداد در تهران  برگزار می شود به زودی از طریق همین وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد . بلیط فروشی تنها از طریق اینترنت صورت می گیرد و تنها با داشتن کارت ملی که در بلیط آمده میتوانید به استادیوم مراجعه کنید .

 حضور بانوان و خانواده ها در استادیوم آزاد است و میتوانند به سایت حسابداری آنلاین مراجعه کرده تا برای تهیه بلیط به صفحه فروش آنلاین منتقل شوید . 

 .

 تیم والیبال ایران مجموعه 6 بازی در تهران خواهد داشت و بلیط فروشی همه بازی ها اینترنتی از طریق سایت معرفی شده در این وبلاگ انجام می گیرد .

مرتضی افجه ای درباره نحوه گرفتن کارت هوشمند گفت: علاقه مندان وارد سایت فدراسیون والیبال می شوند و در قمست کارت هوشمند مشخصات هویتی خود را وارد می کنند تا کارت هوشمند برای آنان ارسال شود. کسانی که کارت هوشمند دارند بلیط با تخفیف خواهند گرفت ، قیمت بلیط برای سایر مردم 20 هزار تومان خواهد بود . با توجه به فروش آنلاین احتمالا از بازار سیاه جلوی استادیوم خبری نخواهد بود . 

 تبلیغ : جهت چاپ فاکتور  فروش  به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید تیم والیبال ایران در آخرین بازی قبل از سفر به تهران در دو مسابقه پیاپی تیم روسیه را شکست داد . مسابقه ایران آمریکا ایران لهستان و ایران روسیه در خرداد و تیر 94 در تهران برگزار می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد